Білоцерківське об’єднане управління Пенсійного фонду України Київської області

Білоцерківське об’єднане управління Пенсійного фонду України Київської області оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

– головного спеціаліста відділу обслуговування громадян у м. Біла Церква  Білоцерківського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області;

– головного спеціаліста відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 1  у м. Біла Церква  Білоцерківського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області ( 5 посад);

– головного спеціаліста відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 2  у м. Біла Церква  Білоцерківського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області ( 3 посади).

Порядок проведення конкурсу для призначення на посади в Білоцерківське об’єднане управління Пенсійного фонду України Київської області, визначено постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 № 246 «Порядок проведення конкурсу на зайняття посад державної служби».

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи визначені порядком проведення конкурсу для призначення на посади державної служби. Документи для участі в конкурсі приймаються протягом 15 днів з дня опублікування оголошення за адресою: м. Біла Церква, вул. Фастівська, 23, Білоцерківське об’єднане управління Пенсійного фонду України Київської області, каб. 804, відділ персоналу та організаційно-інформаційної роботи.

Особи, документи яких відповідають встановленим вимогам, складають іспит.

Довідки за телефонами: 34-69-56

 

Додаток 1

до наказу Білоцерківського об’єднаного управління  Пенсійного фонду України Київської області

від 20.07.2017 № 76

 

УМОВИ 
проведення конкурсу на посаду головного спеціаліста Білоцерківського відділу обслуговування громадян Білоцерківського об’єднаного  управління Пенсійного фонду України Київської області

(категорія „В”)

 

Загальні умови
Посадові обов’язки Відповідно до положення про відділ обслуговування громадян:

– надання методичної та консультаційної допомоги з питань дотримання законодавства про пенсійне забезпечення;

– прийом, реєстрація звернень, заяв про надання послуг, скарг, запитів про надання інформації;

– прийом заяв на виготовлення пенсійних посвідчень та свідоцтв на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Умови оплати праці – посадовий оклад згідно з штатним розписом на 2017 рік – 3200 грн., надбавки за вислугу років на державній службі та ранг державного службовця відповідно до статті 52 Закону України “Про державну службу” та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 “Питання оплати праці працівників державних органів” (зі змінами від 08.02.2017 № 71)
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Строкове призначення на посаду.
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання Подати наступні документи:

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком), до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Наявність посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

6. Заповнена особова картка встановленого зразка.

7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік (підтвердження щодо подання декларації з Єдиного державного реєстру декларацій та роздруковану електронну з урахуванням вимог статті 45 Закону України “Про запобігання корупції”).

Прийом документів здійснюється до 17:00 04.08.2017.

Дата, час і місце проведення конкурсу 08 серпня 2017 року о 10:00, за адресою:

09113, Київська область, м. Біла Церква, вул. Фастівська, буд. 23

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Колосовська Тетяна Анатоліївна,

тел. (04563) 4 69 56

E-mail:upfu10025@ukr.net

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги
1 Освіта Вища , за ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра
2 Досвід роботи Не потребує
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою.
Спеціальні вимоги
1 Освіта Економічна, юридична

2

Знання законодавства Конституція України; Закон України  “Про державну службу”; Закон України “Про запобігання корупції”; Закон України “Про очищення влади”; Закон України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”; Закон України “Про захист персональних даних”; Закон України “Про пенсійне забезпечення”; Закон України “Про доступ до публічної інформації”; Закон України “Про звернення громадян”; Постанова Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280 “Про затвердження Положення про Пенсійний фонд України”; Нормативно-правові акти, що регулюють питання пенсійного забезпечення.
3 Професійні чи технічні знання 1. Основи державного управління.

2. Основи економіки, аналізу державної політики у сфері пенсійного забезпечення.

3. Володіння комп’ютером – рівень користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

4. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

4 Спеціальний досвід роботи Не потребує
5 Знання сучасних інформаційних технологій Впевнений користувач ПК. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft office, Outlook Express. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
6 Особистісні якості Відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, наполегливість, креативність та ініціативність, орієнтація на саморозвиток, орієнтація на обслуговування, вміння працювати в стресових ситуаціях

 

Додаток 3

до наказу Білоцерківського об’єднаного управління  Пенсійного фонду України Київської області

від 20.07.2017 № 76

 

 

УМОВИ 
проведення конкурсу на посаду головного спеціаліста відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 2 у м. Біла Церква Білоцерківського об’єднаного  управління Пенсійного фонду України Київської області (категорія „В”)

 

Загальні умови
Посадові обов’язки Відповідно до положення про відділ про відділ з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 2:

– Проведення всіх операцій в пенсійній справі громадян, що стосуються змін та доповнень відповідно до законодавства України

Умови оплати праці – посадовий оклад згідно з штатним розписом на 2017 рік – 3200 грн., надбавки за вислугу років на державній службі та ранг державного службовця відповідно до статті 52 Закону України “Про державну службу” та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 “Питання оплати праці працівників державних органів” (зі змінами від 08.02.2017 № 71).
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду На постійній основі (3 посади).
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання Подати наступні документи:

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком), до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Наявність посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

6. Заповнена особова картка встановленого зразка.

7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік (підтвердження щодо подання декларації з Єдиного державного реєстру декларацій та роздруковану електронну з урахуванням вимог статті 45 Закону України “Про запобігання корупції”).

Прийом документів здійснюється до 17:00 04.08.2017.

Дата, час і місце проведення конкурсу 08 серпня 2017 року о 10:00, за адресою:

09113, Київська область, м. Біла Церква, вул. Фастівська, буд. 23

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Колосовська Тетяна Анатоліївна,

тел. (04563) 4 69 56

E-mail:upfu10025@ukr.net

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги
1 Освіта Вища , за ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра
2 Досвід роботи Не потребує
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою.
Спеціальні вимоги
1 Освіта Економічна, юридична

2

Знання законодавства Конституція України; Закон України  “Про державну службу”; Закон України “Про запобігання корупції”; Закон України “Про очищення влади”; Закон України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”; Закон України “Про захист персональних даних”; Закон України “Про пенсійне забезпечення”; Закон України “Про доступ до публічної інформації”; Закон України “Про звернення громадян”; Постанова Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280 “Про затвердження Положення про Пенсійний фонд України”; Нормативно-правові акти, що регулюють питання пенсійного забезпечення.
3 Професійні чи технічні знання 1. Основи державного управління.

2. Основи економіки, аналізу державної політики у сфері пенсійного забезпечення.

3. Володіння комп’ютером – рівень користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

4. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

4 Спеціальний досвід роботи Не потребує
5 Знання сучасних інформаційних технологій Впевнений користувач ПК. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft office, Outlook Express. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
6 Особистісні якості Відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, наполегливість, креативність та ініціативність, орієнтація на саморозвиток, орієнтація на обслуговування, вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

Додаток 2

до наказу Білоцерківського об’єднаного управління  Пенсійного фонду України Київської області

від 20.07.2017 № 76

 

УМОВИ 
проведення конкурсу на посаду головного спеціаліста відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 1 у м. Біла Церква Білоцерківського об’єднаного  управління Пенсійного фонду України Київської області (категорія „В”)

 

Загальні умови
Посадові обов’язки Відповідно до положення про відділ про відділ з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій № 1:

– Проведення всіх операцій в пенсійній справі громадян, що стосуються змін та доповнень відповідно до законодавства України

Умови оплати праці – посадовий оклад згідно з штатним розписом на 2017 рік – 3200 грн., надбавки за вислугу років на державній службі та ранг державного службовця відповідно до статті 52 Закону України “Про державну службу” та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 “Питання оплати праці працівників державних органів” (зі змінами від 08.02.2017 № 71)
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Строкове призначення на посаду (5 посад).
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання Подати наступні документи:

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком), до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Наявність посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

6. Заповнена особова картка встановленого зразка.

7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік (підтвердження щодо подання декларації з Єдиного державного реєстру декларацій та роздруковану електронну з урахуванням вимог статті 45 Закону України “Про запобігання корупції”).

Прийом документів здійснюється до 17:00 04.08.2017.

Дата, час і місце проведення конкурсу 08 серпня 2017 року о 10:00, за адресою:

09113, Київська область, м. Біла Церква, вул. Фастівська, буд. 23

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Колосовська Тетяна Анатоліївна,

тел. (04563) 4 69 56

E-mail:upfu10025@ukr.net

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги
1 Освіта Вища , за ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра
2 Досвід роботи Не потребує
3 Володіння державною мовою Вільне володіння державною мовою.
Спеціальні вимоги
1 Освіта Економічна, юридична

2

Знання законодавства Конституція України; Закон України  “Про державну службу”; Закон України “Про запобігання корупції”; Закон України “Про очищення влади”; Закон України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”; Закон України “Про захист персональних даних”; Закон України “Про пенсійне забезпечення”; Закон України “Про доступ до публічної інформації”; Закон України “Про звернення громадян”; Постанова Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280 “Про затвердження Положення про Пенсійний фонд України”; Нормативно-правові акти, що регулюють питання пенсійного забезпечення.
3 Професійні чи технічні знання 1. Основи державного управління.

2. Основи економіки, аналізу державної політики у сфері пенсійного забезпечення.

3. Володіння комп’ютером – рівень користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

4. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

4 Спеціальний досвід роботи Не потребує
5 Знання сучасних інформаційних технологій Впевнений користувач ПК. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft office, Outlook Express. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
6 Особистісні якості Відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, наполегливість, креативність та ініціативність, орієнтація на саморозвиток, орієнтація на обслуговування, вміння працювати в стресових ситуаціях.