Білоцерківське об’єднане управління Пенсійного фонду України Київської області

Пенсійний фонд України модернізував веб-портал електронних послуг

Із 1 листопада 2016 року запрацював оновлений веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.

Завдяки новим функціональним можливостям значно розширено дистанційний доступ громадян до послуг, що надаються Фондом.
Отже, користувачі веб-ресурсу без черг і зайвих витрат часу можуть скористатися такими електронними послугами:
– отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку;
– здійснювати контроль за даними, що вносяться в систему персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працююючих);
– отримувати відомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо;
– подавати заяву-запит на попереднє замовлення паперових документів, зокрема виписки із системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків із ПФУ (для страхувальників);
– подавати скарги в органи Пенсійного фонду;
– подавати заяви про призначення пенсії в органи Пенсійного фонду;
– подавати заяви про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем в органи Пенсійного фонду (для пенсіонерів);
– записатися на прийом в орган Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду.
Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України надає громадянам можливість зручно та оперативно взаємодіяти з Фондом.
Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена. Можлива онлайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП).
Для реєстрації на веб-порталі (http://portal.pfu.gov.ua) потрібно звернутись до управління ПФУ у м. Білій Церкві (вул. Фастівська, 23, 3 поверх, к.306, вікно №2) маючи при собі реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) і паспорт та оформити на місці відповідну заяву. Уся процедура займе лише декілька хвилин.
Необхідно зазначити, що інформація у виписці із системи персоніфікованого обліку оновлюється щомісяця згідно з графіком надходження звітності до Пенсійного фонду. Затримка відомостей становить приблизно 0,8-1,5 місяця (наприклад, інформація за вересень буде доступна приблизно з кінця жовтня).
За більш детальною інформацією звертайтесь за телефоном 34-63-61, 34-69-62.

Начальник відділу
ведення електронних реєстрів
та підтримки інформаційно-аналітичних систем О.Г.Медяний