03.10.2017р. спеціалістами Білоцерківського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області відділу адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації з трудовим колективом ФОП «Войтенко».
На зустрічі спеціалісти ознайомили присутніх про запровадження накопичувальної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування. Ця система дозволить фінансово збалансувати стабільність пенсійної системи в цілому, знизити тиск на солідарну систему та дасть можливість кожному громадянину приймати участь у формуванні своєї майбутньої пенсії, оскільки крім страхових внесків він буде накопичувати ще і додаткові пенсійні кошти. Молоді українці віком до 35 років будуть його обов’язковими учасниками, громадяни старшого покоління зможуть брати участь в ньому на добровільних засадах. Головною особливістю накопичувальної системи є те, що сплачені кошти акумулюються на персональних рахунках громадян і можуть бути використані ними тільки після досягнення пенсійного віку. Розмір накопичувального внеску становить спочатку 2%, а потім протягом 5 років зростатиме до 7%.
Особливу увагу акцентували на перевагах користування Web – порталом електронних послу Пенсійного фонду України.
До відома працівників було донесено те, що Web-портал надає можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами Пенсійного фонду України, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду. Принциповою відміністю від попередніх форм інформування через Internet є той факт, що web-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально і працює з дотриманням вимог по захисту персональних даних.
Всіх працівників ФОП «Войтенко» було зареєстовано на Web-порталі, адже реєстація займає мімннум часу та складається з кількох кроків :
- Завітати в найближче до Вас управління Пенсійного фонду України та оформити заяву. Фахівці управління допоможуть Вам у її заповненні, перевірять внесені у заяву відомості, занесуть їх до інформаційної системи Пенсійного фонду і нададуть Вам роз’яснення про одержання заяви, а також «реєстраційний код». Цей код стане ключем для реєстрації на Web-порталі.
- Завершити реєстрацію, зайшовши на Web-портал (www.portal.pfu.gov.ua) в мережі Internet і вибравши пункт меню «Реєстрація на порталі» — заповнити реєстраційну форму. Далі одержуйте електронні послуги, які доступні користувачам Web-порталу, а саме :
- отримання інформації з бази даних системи персоніфікованого обліку (що важливо для працюючих громадян);
- отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів чи людей, які незабаром набудуть права для призначення пенсії);
- формування запитів на попередню підготовку документів (для того щоб не чекати – а, прийшовши, одразу отримати потрібний документ);
- можливість подач скарг тощо;
- запис на прийом до фахівців Фонду;
- отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).
Головні спеціалісти
відділу адміністрування, супроводження інформаційних
систем, електронних реєстрів та захисту інформації
Індиченко О.М.
Ніщимна Н.А.